Antagen Amo_Grillen | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KLYX

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Ditt discordnamn: Amo_Grillen

Ange ditt födelsedatum 18 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för jag har spelat på servern ganska länge och är väldigt aktiv. Jag kan väldigt mycket inom yrket och har varit staff här innan. Jag är aktiv väldigt ofta och har en hög rp nivå. Jag skriver denna ansökan för att jag har stort intresse av att vara en del av staff teamet igen. Jag ansöker till att bli staff för att jag vill rollspels upplevelsen för alla medlemmar som kommer hit till unive ska vara så pass bra som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det mesta funkar bra. Det som funkar mindre bra är att man bli shoot on sightad ofta och strormad utan godkänande utav staffs

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staff teamet måste dra krim och få in anmälningar angående shoot on sight och andra krim regler som bryts och inte sitta och ge krim varningar för shoot on sight det ska vara indragen krim direkt och ban. Sen allmänt bli hårdare så det inte händer igen och igen utan att man får ett stopp på allt sånt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar profedssionellt gnom att ha respekt till alla man hjälper och dom andra i staff teamet. För mig är det väligt viktigt att agera profedssionellt för att jag vill bli behandlad med respekt tillbaka

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har sommarlov just nu så jag är aktiv varje dag från morgon till kväll.

Hur länge har du spelat på Unive? sen november förra året men har varit medlem sen förra sommaren

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff på unive innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba där jag behövs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka