Accepterad Amo_147 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Amo_147

Icke Medlem
Meddelanden
715
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Meisam

Vad är ditt discord namn? amo_147

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Björn Håkansson: Björn är helt svensk och har bott i Södermalm hela sitt liv tack vare sina rika föräldrar. Uppvuxen bland välbärgade, fick Björn alltid högsta betyg i sin klass vilket gav honom en utmärkt utbildning. Björn har alltid varit sportig och klarat av alla möjliga situationer i livet. Vid 20 års ålder bestämde han sig för att bli polis. Hans far, David Jakob Anders Håkansson, har alltid varit en lojal vän till Anders Thornberg, Sveriges rikspolischef. När Anders får höra att en så lovande ung man som Björn valt att bli polis, blir han personligen inbjuden till kåren av rikspolischefen själv. Björn tackar ja till denna fantastiska inbjudan och blir en av Sveriges skickligaste poliser. Nu bor han med sin fru Britt-Marie i Unive Mirrorpark. Björn har alltid haft som mål att en dag leda poliskåren, så han arbetar hårt för att nå en sådan position inom ledningen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med högkvalitet av RP med mina tidigare erfarenheter. Mitt mål med mitt RPande är att göra det kul för alla jag spelar. Jag kommer alltid att utgå utifrån sunt förnuft när jag gör saker. Jag kommer att bidra med hög kvalite av polis RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man måste aldrig vinna ett scenario för att det ska bli kul utan göra det kul för motparten på ett eller annat sätt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. 1. VDM (Vehicle Death Match) det innebär att man använder sitt fordon som ett slags vapen. 2. RDM (Random death match) innebär att man dödar någon av ingen anledning. 3. Sunt förnuft det innebär att man ska ha en realistisk tankesätt och utgå från sin förnuft om vad som är rätt och fel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på Unive sedan 2021 så jag vet vad rollspel innebär.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Tillbaka