Nekad Amo G8 | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amo G8

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gaith Al-Taei

Vad är ditt discord namn? Amo_G8 ( Gattuso )

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 1988

Berätta om din karaktär. Amo G8. 35 år är han. Han är bil intresserad och har jobbat väldigt mycket med bilar samt bil försäljning. Han är väldigt positiv och glad gubbe. Man känner igen han ifrån rösten då han är alltid glad och är väldigt kunnig när det kommer till bil styling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är rättvis och korrekt person, ser jag fel kommer jag att säga ifrån även om man är högre upp.
vill jobba med bilar då det är mitt favorit intresse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? förlåt men jag förstår inte frågan.
kan gärna svara på den via muntligt om det är möjligt.?

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart. EX. ( VDM ) står för Vehicle deathmatch där man använder bil som vapen. ( RDM ) står för Random Deatmatch man dödar någon utan ett Scenario bakom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det skulle jag säga att jag har då man har haft en egen verkstad samt vart i olika server men varit som Krim istället

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt social samt älskar bilar

Nekad. Anledning: Utveckla samtliga frågor. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka