Nekad Amigo92 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amigo92

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/stifler1992/

Ditt Hex-ID: 11000010c4f171b

Vad är din discord tagg? Lucifern@3130

Vem var det som bannade dig? Miko

Hur lång tid var din ban? 39 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rikta sniper mot polis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Igår när jag spela så gjorde jag leveranser mot en butik, butiks ägaren sa att vi skulle få 75 tusen. vi fick bara 30k för han logga ut. Så idag bestämde vi oss för att råna hans butik.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När polisen stanna mina vänner så kom jag bakom dom och rikta mitt sniper mot dom, sen sa dom att jag skulle släppa de och så sa jag: Okej Jag ger upp!... Direkt efter där blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker man borde få råna butiker, och göra lite motstånd men jag avlossa aldrig ett skott och jag tyckte jag gjorde rätt. Jag gav precis upp innan jag blev bannad...

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev avstängd för jag behövde byta kläder eftersom mitt spel bugga lite och jag förstod inte hur jag skulle göra för jag är rätt ny här på servern... Den andra gången råka jag krocka in i en parkerad bil och bad om ursäkt så blev jag bannad för jag "Lalla runt"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske sprungit ifrån polisen? inte haft vapen?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte rikta vapen mot polisen inte råna butiker

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka