Accepterad Amancio Salomon | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isako22

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199697183631/

Ditt Hex-ID: 11000016787438f

Vad är din discord tagg? isako22

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-08-24 22_16_07.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bara slängde ur mig elaka ord ist för att liksom prata med honom liter mer socialt. Det bryter ju mot regeln: Social rp. De måste göra sitt jobb när de ser ett regelbrott och banna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skjöt mot några opps, efter ett tags skjutande bestämmde vi oss för att börja åka mot gänghuset då vi behövde äta, vila och ladda om lite. På vägen hem stöter vi på en gul mercedes, denna mercedes har varit i kontakt med oppsen och varit i närheten av dom. Vi alla trodde att han var en opp så vi hoppar ut, jag slänger ut mig att han är en leksaksugare och riktar som de andra. En av våra grabbar kännde tydligen igen honom och vi bestämmde oss för att inte göra något mot honom. Han var tydligen med bc13 men jag trodde att han var med oppsen då han hade en gul bil och gula kläder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag skulle säga lite halvt. Jag kanske inte skulle slängt ut mig ett sådant ord och ist försökt kommunicera ordentligt. Dock har göran Oskarsson varit med syrianska tidigare. Göran har rånat och kidnappat mig flera gånger tidigare+ scammat min vän på en g19, detta var också lite varför jag slängde ut mig det ordet men inser nu att det var fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad några gånger tidigare dock har 2 varit felaktiga men av de bannsen fick jag unbann och gjorde aldrig om samma misstag igen. Har blivit bannad för clogg, sunt förnuft och lite andra saker. Jag fick unbann av staffs och gjorde aldrig om samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försökt kommunicera mer ordentligt och ta reda på vilket gäng han var med ist för att kalla honom busunge. Jag skulle helt enkelt inte varit så dömande. Var lite stressad efter allt skjutande och jag trodde verkligen att det var en opp eftersom han hade gula kläder och gul bil och bc13 ska alltid ha på sig deras egna blåa kläder. Men såklart hade jag vetat att han inte var en opp (till de andra) så hade jag såklart inte kallat honom det. Jag hade helt enkelt kunnat hitta en lösning ist för att säga så som jag gjorde. Jag inser också nu att även om han var en opp så skulle jag ändå kommunicerat bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag, ska försöka vara mindre dömande och mer trevlig och saklig när jag pratar även om det skulle visa sig att det är en opp. Jag kan förstå varför du bannade mig, jag hade ju liksom inte själv velat bli bemött på det otrevliga sättet. Lovar att inte göra om samma klantiga misstag igen om jag får unbann. Jag ska kommunicera bättre och inte vara så toxic. Ber om ursäkt för felet jag gjorde. Hoppas du kan ha förståelse för det och lita på att jag aldrig gör om det igen. //mvh isako22

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka