Nekad Alvzyy | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1_2233

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvzyy#1308

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Husse Silva och är förd 1998-03-19.Föd och uppvuxen i Sverige men hans mamma kommer från Ungern . Han har haft en bra uppväxt ock båda hans föräldrar lever. Husse har 2 lillebrorsor. Han bodde med sina föräldrar och hans 2 lillebrorsor i en annan stad här i Sverige men sen var han sugen på att flyta och bo ensam. Då flyttade han till Unive! Han har bot i Unive i 3 dagar nu ock han trivs bra. Han har tidigare jobbat som Bilmekaniker men nu är han arbetslös men är sugen på att testa vara polis eller bilmekaniker igen! Husse har stort intresse av fordon men även av vapen... Husse är glad och positiv ofta men han kan också vara sur och negativ. Husse är även väldigt duktig på att laga mat och det är ett utav hans intressen så det är inte bara vapen och fordon! Det bästa med fordon är att man kan göra så mycket med dom och man kan fixa den nästan hur man vill. Även att det är roligt att köra fort med dom!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspeland men kommer även försöka göra så att Unive växer med folk mm! Har mycket erfarenhet inom rollspel så kan mycket. Kommer hjälpa er så att servern minskar med tillexempel lallare så gott jag kan och kan alla regler mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte bara går ut på att man ska vinna varenda scenario hela tiden utan man ska även ha kul o inte bli sur om man tillexempel förlorar ett scenario tillexempel.

Hur hittade du Unive? Har spelat här tidigare och har fått tillbaka suget av fivem o då tänkte jag börja här igen. Men jag huttade nog servern från fivem server listan och kompisar som spelar på servern.
 
vidare till intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!
 
Nekad inte tagit sin intervju i tid lycka till nästa gång :)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top