- Meddelanden
- 322
- Reaction score
- 15
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad heter du på discord? 0alvin0
Ange ditt födelsedatum 13 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Runt 7-8 timmar dom dagar jag pallar.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen oktober
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ej bild skriver från luren men typ 9 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV är till för att underlätta för staffs. Folk som känner att din vill vara med och göra ett lite extra för servern men ändå ha kul och kunna rpa kan ansöka för att bli SV då du har perms för att kunna ge konsekvenser för folk som inte kan bete sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Anser att det är väldigt mycket lall i servern speciellt när man rpar polis där ser man väldigt mycket lall t.ex. på piren. Vill även fungera som ett hjälp medel för staffs och även sätta färg i servern de jag menar jag att jag vill göra det till en ännu bättre server.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara två saker de kan vara vänskaps korruption då jag typ under ett scenario revar en polare eller bara allmänt korrupt de kan vara att abusa mina perms och abusa betyder att man över använder dom krafter man har i servern typ
Vad heter du på discord? 0alvin0
Ange ditt födelsedatum 13 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Runt 7-8 timmar dom dagar jag pallar.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen oktober
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ej bild skriver från luren men typ 9 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV är till för att underlätta för staffs. Folk som känner att din vill vara med och göra ett lite extra för servern men ändå ha kul och kunna rpa kan ansöka för att bli SV då du har perms för att kunna ge konsekvenser för folk som inte kan bete sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Anser att det är väldigt mycket lall i servern speciellt när man rpar polis där ser man väldigt mycket lall t.ex. på piren. Vill även fungera som ett hjälp medel för staffs och även sätta färg i servern de jag menar jag att jag vill göra det till en ännu bättre server.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara två saker de kan vara vänskaps korruption då jag typ under ett scenario revar en polare eller bara allmänt korrupt de kan vara att abusa mina perms och abusa betyder att man över använder dom krafter man har i servern typ