Vidare till intervju alvin121255 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alvin121255

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt irl namn är Alvin

Vad är ditt discord namn? alvin12122

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mitt namn är Alvin Hertz och min karaktär heter Jack storm och är 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen,snäll,cool

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Heter Jack storm, han är 30 år gammal och kommer från staden Avena, Han har varit i Staden Avena förut men han flyttade då han ville prova på att jobba någon annan stans! Han har en mamma. pappa. och två systrar och en bror kvar i avena men hoppas dem kan hälsa på hos Någon gång, han var väldigt kriminell i avena men vill fortsätta det ryktet!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenario för båda sidorna samt roligt för alla och alla scenarion utan att bryta regelbrott och jag tycker de är kul om alla har de roligt i rp stunderna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara 1 ska vinna scneairon hela tiden att båda ska ha kul och att inte en ska torska och en annan vinna hela tiden

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte på flera månader men de har kanske varit powergaming

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= Radom deth match är att man dödar något utan en giltig grundandelning VDM= Vechil deth match är att man använder ett fordon som ett vapen Combat logging= C logg är att man stänger av spelet i ett scenario Metagaming= Man tar in info från discord eller liknande till ig NLR= är att man kommer ihåg något efter man har dött ig och så kommer man ihåg de efter man är död Fail Rp= är att man gör något man inte skulle göra ig som att köra i 400 km/h vid torget Fear rp= är att man inte värnar över sin karaktär

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae de var allt

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka