Accepterad Alve242 | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alve Sobis

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
21
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127378151/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alve Sobis

Vad är ditt discord namn? alve#4291

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alve (23), han har en mamma en pappa och en syster som är lika gammal som Alve. När han var liten så kända han sig ofta utanför och utsatt, men det ändrades fort när Alve började växa upp. I dom senare åren började Alve med lite dumma saker som droger och kriminallitet, det varade dock inte länge då han kände att det var fel. Nu jobbar Alve inom sjukvården och det känns hur bra som helst.
Alve börjar tröttna på sjukvården men tänker inte säga upp sig på ett bra tag.

Alve är uppväxt i Polen och flyttade där ifrån när han var 3 år gammal. Nu trivs han i Sverige och har många nya vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid kännt att alla Whitelistade spelare har väldigt mycket mer möjligheter att utveckla sitt rp genom att få jobb där du behöver umgås med andra eller snacka med andra människor, den möjligheten får man inte riktigt av att jobba med icke whitelistade jobb.
Jag har varit whitelistad länge innan men fick en ban två dagar, jag kunde ha överklagat och fått tillbaks min Whitelist men känner att jag lika gärna kan gå igenom denna processen igen.
Jag kan alla grundregler utantill och de flesta andra reglerna också, jag vet vilka tillgångar och möjligheter Whitelist ger än och därför skulle jag passa perfekt aom Whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad mest för att man får så mpnga nya möjligheter, som till exempel jobb, och ett större ansvar. Men också för att jag var Whitelistad i en månad och det är en väldigt stor skillnad än att inte vara Whitelistad. Som sagt jag kan alla regler och äldkar att bemöta nya människor. Ser detta som en möjlighet att utveckla sitt "rpande" mer och tillslut kunna vara perfekt på rp.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat vädligt länge så jag minns inte riktigt men det brukar vara som förslag för mig, och det var antagligen så jag hittade Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra som möjligt och såklart att bli en förebild för de nya till roleplay.
Även att möta nya människor och att lära känna servern bättre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på Unive och jag kommer för alltid att göra det.
 
Godkänd av förra wl ansvariga // Öggle.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top