Nekad Alsvika | Medlem ansökning Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alsvika

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elin

Vad är ditt discord namn? elinflo

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elina Patrova, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, lite korkad, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Växte upp utan mycket pengar hamna i fel umgängen med dåliga pojkvänner och försöker nu börja en bättre framtid där hon vill skaffa sig ett jobb och vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett gott skratt och en allmänt trevlig medborgare som gör rätt för sig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om man gjort något ollagligt och polisen stannar dig så ska man lyssna på det han säger, eller om man blir kidnappad så rollspelar man med i allt de gör och säger att man ska göra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte uttala sig rasistiskt, man ska också visa andra respekt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt god och glad tjej irl och det utstrålar sig även när jag spelar, jag är ingen som förstör eller tex skapar onödigt drama för att förstöra för folk. Detta är första gången jag rollspelar eller ansöker om att bli medlem på någon server så om jag blir medlem kommer jag endast att spela på denna server.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka