Accepterad Aloushi123 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aloushi123

Icke Medlem
Meddelanden
388
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad heter du på discord? .aloushi (hittar ej #)

Ange ditt födelsedatum 29 April 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. 17 bast. Sommarlov just nu och njuter av sommaren (dock är det dåligt väder här o där). När jag ej har något att göra så sätter jag mig och spelar unive med grabbarna och softar bara. När jag brukar gå ut så är jag med vänner och sedan när jag är hemma då så spenderar jag min tid i unive. Kanske sitter från 20:00 kväll till 03:00 samt på morgonen ett tag.

Skoldagar:

Mån: 08:20 - 11:30 (Hemma ca 12:30) Observera att tiderna kan varieras för inställda lektioner.
Tis: 08:20 - 15:30 (Kan variera runt 15:00 tiden)
Ons: 09:10 - 15:30 (Samma här, kan variera runt 15:00 tiden)
Tor: 08:20 - 14:00
Fre: 08:20 - 13:30
Lör: Ledig hela dagen kan spela cirka 8-10 timmar på helgdagar (brukar ta paus till gymmet!)
Sön: Ledig hela dagen kan spela cirka 8-10 timmar på helgdagar (brukar ta paus till gymmet!)

(Tiderna må ändras)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem i unive Februari 16-2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej gå ingame. Dock vet jag att jag har blivit sv bannad endast 2 gånger. Ena gången för halv ooc och den andra gången för "efterbliven".

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man hör på namnet vad för uppgifter servervakten har. Server-vakt. Man iprincip vaktar servern och ser till att alla andra spelare har en bra tid på servern. Man ser upp för regelbrott och löser sedan situationen så att båda parterna blir nöjda. Vi vill att servern ska prestera på bästa möjliga sätt och att alla ska bli behandlade så rättvist som möjligt.

Som servervakt så kan man endast banna i max 1 timme och blir man då medlemskapsansvarig så kan man banna i 1 dag. Det finns massvis med kommandon som är bra till att veta när man är servervakt:

/dv (står för delete vehicle) detta raderar närmaste bil. Detta kan användas ifall en bil är sprängd och eller upp-och-ner
/kick id anledning, sparkar ut en spelare med hjälp av deras ID.
/revive id, respawnar en spelar som är död till deras senaste position
/svban id samt anledning för att kunna bannlysa / avstänga en spelare för en anledning som måste anges!

Använd dig utav /toggleid för att kunna moderera spelaren på deras id. Det blir mycket enklare för dig som servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Själv ser man att RP:n i unive (gällande både krim och civila) är total kass. Jag ansöker till SV för att kunna bevisa mina styrkor gällande modereringar som behövs göras. Jag vill visa vad jag kan göra och att verkligen bevisa att det inte är svårt att sätta ner foten när någon gör ett regelbrott. Jag ska och kommer att göra allt vad jag kan för att kunna göra det bättre. Jag vill inte ha regelbrytare i servern, det vill självklart ingen. Här är ett par av mina starka egenskaper:

Jag är väldigt passionerad och väldigt seriös när det gäller ärenden samt scenarior som bör utföras korrekt.
Jag är ambitiös när det gäller något som jag gillar att göra. Detta kan definitivt innebära jobbet som servervakt, vilket är en anledning till att jag ansöker.

Jag har även några negativa egenskaper men dessa arbetar jag med :).
Min största svaghet kan nog vara att otålig. Detta kan vara när saker och ting kan ta för lång tid. Men jag gör mitt allra bästa för att lösa situationer på bästa och möjliga sätt.

Jag jobbar jätte effektivt och hade gjort jobb på ett annat sätt som inte många gör. Jag jobbar både snabbt och löser saker och ting på bästa kvalité.


Jag har varit helper innan samt servervakt och ajg vet hur det går till när man ska göra jobb som SV / Helper.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption samt abuse är nog ett utav dom värsta grejerna man kan göra som staff för unive / server. Korruption kan till exempel vara att man revivar sig själv i ett scenario för att kunna vinna det.

Abuse kan också förekomma när man till exempel använder /toggleid för att kunna se staff som speccar ett scenario eller om man ser folk i bilar med mera.

När man går in i ett scenario eller en RP situation så SKALL /toggleid vara av. Det kommer seriösa konsekvenser om man har det på i en rp sit!

Extra noteringar:
Ville bara verkligen tacka att ni som läste tog er tid av dagen och läste detta!
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Bra och utvecklat svar under intervjun.

Välkommen till Servervakt Teamet!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top