Nekad Allexlarssonnilsson09@gma | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Mosse#2322

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Esmet mohammed och är 23 år gammal och född 2000-05-29, han en go människa som vill alla väll och vill vara social, Hans uppväxt va väldigt bra hans föräldrar va väldigt snälla och bråkade nästan aldrig, Skolan gick hur bra som helst gick ut med väldigt bra betyg, hade många kompisar och levde hur bra som helst. Hans Mamma hette Sara mohammed och hans pappa hette carl mohammed. Hans mamma jobbade inom sjukvården och va väldigt högt uppsatt. Esmet pappa körde truck i ett lager (vet dock inte vilket lager han gjorde det) Men han va även en känd boxare som hette carl mohammed, han vann många matcher och va även VM mästare två gånger, Sedan vann han också SM när han va 14 år. När han blev stor villa han bli mekaniker eller sjukvårdare eftersom han gillar bilar väldigt mycket med han gillar också att rädda liv på personer, och han har mer kunskap inom rädda liv en vad han har om bilar och mekaniker så det kommer förmodligen bli sjukvårdare i första hand men om det inte går blir det plan B och det är att ansöka som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra social rp och kommer bli mer roligare, Om jag vår T,ex sjukvårdar jobebt så kommer jag använa mig mycket av /me för en bättre rp för det blir inte lika roligt och man bara hjälper personen utan det måste ta lite tid och, så jag kommer kolla puls, hämta saker, kolla skador osv. Jag kommer även tala gott om servern och visa att det faktiskt är bra, folk tycker inte att den är så himla bra men folk är förmodligen bara aven sjuka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska sträva efter vinst i ett scenario alltså att man också kan förlora ett scenario och fortfarande ha kul. Har ett annat bra förslag här och det är om du t,ex jobbar inom sjukvården så kan man använda sig mycket av /me och /sme och det är för att det ska bli roligt för den andra personen och så den inte bara ligger där utan gör något också så om jag skriver tillexmpelt /me kollar puls och skador, så ska den andra svara /me bra puls blöder kraftigt ifrån Högra knät. Så kommer det automatiskt bli roligare rp både för mig och hen.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på fivem, twitch, tiktok, youtube lite överallt.

Senast ändrad:
Nekad, ej tagit sin intervju efter den angivna tiden. (48h)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka