Accepterad allewalle | Ansökan till Servervakt [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

allewalle

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2002

Vad heter du på discord? alleballe#9294

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-22 på vardagar helger alltid 11-01

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 700 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta ansvar för min roll som servervakt och hålla koll på att personer rpar på rätt sätt, jag vill alltså förbättra rp nivån på unive genom att säga till folk & annars lära dem rätt o fel samt att jag skulle banna eller kicka/stänga av personer som inte rpade på ett bra sätt tex som att förstöra för andra/vdmar eller använder halv OOC

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på just Unive då jag vill hjälpa till att styra upp servern genom att lära andra rpa på rätt sätt och få lallare och folk som rpar på en låg nivå härifrån.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer ofta att kicka folk när de gör fel, då jag vill att folk ska lära sig av sina misstag, hur små eller stora dem än är. Det kommer leda till en bättre rp nivå då folk lär sig av sitt misstag. Jag skulle hjälpa de som t.ex. dör genom buggar eller någon glitch, Jag skulle även bidra med att jobba på att få bort de jobbiga lallare som finns över allt samt dva bilar som tar upp onödiga resurser utav server

Varför ska just du bli servervakt? Jag har en ganska lång erfarenhet av RP vet hur man rpar. Gillar att hjälpa folk när jag kan & är väldigt aktiv inom rpn på unive vad jag själv tycker & kommer försöka få bort andra som kanske bara förstör rp/scenarion, kommer även dva onödiga bilar som bara är på vägen/söndriga samt vid tex bärgaren/piren samt försöka göra mitt bästa för att få servern så bra som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? För att jag gillar att hjälpa folk som blir utsatta för olika saker som t.e.x. VDM, RDM eller något annat, Jag vill bli servervakt just här för att det är en server som jag gillar & lagt väldigt mycket tid, rpande & kärlek på så det är en självklarhet att jag vill ansöka till att bli servervakt så jag kan hjälpa till att få bort folk som förstör andras RP upplevelser och dva onödiga bilar som tar upp resurser och därmed underlätta för staffsen som har otroligt mycket annat jobb att göra på servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan ett par commands, kan visa dom nedan /kick [id] /svban [id]/revive [id] /dv [radius] /toggleid

Är du whitelistad på serven? Japp jag är whitelistad samt krim

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har varit bannad 2 gånger 1 av dem var när jag inte var whitelist och råkade köra på någon, Sen den andra var en ban när jag bar whiyelistad men den var felaktig så jag blev unbannad efter någon timme

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive

Godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka