Nekad [Allen] Larsson500 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larsson500

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/danieljohansson1991/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Larsson

Vad är ditt discord namn? Larsson#6166

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Adam Svensson: 30 år gammal. Adam älskar att köra runt med en hoj. Adams uppväxt var en väldigt bra uppväxt. Han hade många kompisar han hade bra familj. Men Adam började hänga med folk som håller på med droger och vapen brott. Så Adam hamna snett i livet. Adam gick polishögskolan i ungefär 4 år. Men efter dem där 4 åren så fick han chansen att bli polis vilket han tog i ungefär 2,5 år. Sen kom hans förra klubb till polisstationen och hämtade upp Adam för att han var tvungen att välja mellan att bli avrättad eller vara med dem. Så Adam sa upp sig hos polisen med omedelbarverkan då den här klubben var grovt kriminella. Förutom att var krim så har Adam ett stort intresse för fotboll och hockey.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna rpa seriöst på eran server samt att jag vill kunna dela min rp kunskaper med er! Och kunna göra roliga scenarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag känner kompisar här och vill rpa med dem.

Hur hittade du Unive? Via min polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Göra roliga scenarion. träffa nya kompisar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Träffa nya kompisar. Lära känna folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Lite, men kommer jag in så satsar jag här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka