Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198917572068/
Vad är ditt namn i verkligheten?
Vad är ditt discord namn? HUSKY#3390
Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Wänström och är 20 år och han kommer från Sverige Han hade en Familj som Var Jättebra o allt Men när Hela Familjen skulle på Semester till Öland så var Hela Familjen med i en Hemsk Olycka Och Nils var den enda som Klarade sig han Hade en Änglavakt i 14 årsåldern . Han bodde MED sin Mammas Föräldrar i 3 År där han senare Fick Bo hos sin Morbror I Stockholm Som Även håller
på med brott de gick Från att Råna Gamla Tanter till Små Butiksrån. Dom var nära på att få Tag i oss Men jag o mina Vänner Han undan Men När vi kom hem till Mig var redan Polisen Där o Hade tagit min Morbror Så vi stack däriFrån O kom aldrig Tillbaks.
Det har lett till att Nils har väldigt svårt att lita på människor
och speciellt inte staten.
Med jag svor på att jag skulle Hämnas på Polisen för de dom Gjort mot oss.
någon går emot hans familj kommer han att skapa sin egna rättvisa för personen utan statens hjälp.
Jag Har Lovat Min Familj att vi ska få ett en lyxliv innan vi fyller 39
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna utnyttja min karaktär till max och det gör att jag kan skapa en roligare scen för alla.
Jag kämpar inte för materiella saker som droger, vapen och pengar utan jag tycker att utförandet är det viktigaste
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är väldigt många aktiva spelare som gör att man aldrig tröttnar, bra staff som är snabba på att svara när man väl behöver hjälp. Det är inte många server som är som denna, speciellt inte en svensk server. De flesta servrarna är ganska laggiga och denna servern är helt laggfritt för mig. Skön community och människor som gör att man kan ansluta med massor med roliga folk utan att känna dom i verkligheten
Hur hittade du Unive? Fick Tips av några Kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att alla ska ha kul. Jag vill att alla i servern ska ha en bra tid och göra minnen. Det enda man tänkte på att ha kul och man märkte inte av att man skapade minnen. Det är det viktigaste.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, vill satsa på en och inte lägga fokus på Flera Servrar Samtidigt
Vad är ditt namn i verkligheten?
Vad är ditt discord namn? HUSKY#3390
Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Wänström och är 20 år och han kommer från Sverige Han hade en Familj som Var Jättebra o allt Men när Hela Familjen skulle på Semester till Öland så var Hela Familjen med i en Hemsk Olycka Och Nils var den enda som Klarade sig han Hade en Änglavakt i 14 årsåldern . Han bodde MED sin Mammas Föräldrar i 3 År där han senare Fick Bo hos sin Morbror I Stockholm Som Även håller
på med brott de gick Från att Råna Gamla Tanter till Små Butiksrån. Dom var nära på att få Tag i oss Men jag o mina Vänner Han undan Men När vi kom hem till Mig var redan Polisen Där o Hade tagit min Morbror Så vi stack däriFrån O kom aldrig Tillbaks.
Det har lett till att Nils har väldigt svårt att lita på människor
och speciellt inte staten.
Med jag svor på att jag skulle Hämnas på Polisen för de dom Gjort mot oss.
någon går emot hans familj kommer han att skapa sin egna rättvisa för personen utan statens hjälp.
Jag Har Lovat Min Familj att vi ska få ett en lyxliv innan vi fyller 39
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna utnyttja min karaktär till max och det gör att jag kan skapa en roligare scen för alla.
Jag kämpar inte för materiella saker som droger, vapen och pengar utan jag tycker att utförandet är det viktigaste
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är väldigt många aktiva spelare som gör att man aldrig tröttnar, bra staff som är snabba på att svara när man väl behöver hjälp. Det är inte många server som är som denna, speciellt inte en svensk server. De flesta servrarna är ganska laggiga och denna servern är helt laggfritt för mig. Skön community och människor som gör att man kan ansluta med massor med roliga folk utan att känna dom i verkligheten
Hur hittade du Unive? Fick Tips av några Kompisar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att alla ska ha kul. Jag vill att alla i servern ska ha en bra tid och göra minnen. Det enda man tänkte på att ha kul och man märkte inte av att man skapade minnen. Det är det viktigaste.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, vill satsa på en och inte lägga fokus på Flera Servrar Samtidigt