Nekad Allan 7788 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad är ditt discord namn? polishkurwa

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Santiago El Pierro och är 23 år gammal. Hans dröm jobb är mekonomen eftersom hans pappa var en stor förebild för Santiago när han jobbat på mekonomen. Santiago tänkte direkt att han skulle jobba där när han blev vuxen efter han blivit så inspirerad av sin pappa som hade så höga kunskaper om att laga bilar. Redan sen liten började Santiago hjälpa lite sin pappa med att mecka något litet i nån bil, och nu var det på riktigt Santiago visste att han skulle bli mekaniker när han blev större. I jumnasiet började han plugga och lära sig mer och mer om bilar. Santiago hade även mycket kunskaper eftersom Santiagos pappa såg en så stor potensial inom Santiago så ha började lära sin son mycket om bilar. Santiago är född år 1999 i England och är en helt vanlig kille som inte vill gå den mörka vägen han hade en helt vanlig uppväxt där han föreldrar han behandlat han väldigt bra. Santiago är även en mycket klot person med många åsikter och tankar. Det gick jätte bra för han i skolan och i jumnasiet där han nästan fick B i alla ämnen. Därför bestämmer sig Santiago för att bil mekaniker och han pluggar väldigt hårt för det så han kan få en bra framtid men även att inte svika sina föreldrar med att gå den mörka vägen. På sin fritid köpte han en billig volvo där han tränar på att skruva av och skruva på olika föremål eftersom han vill träna för att kunna få det jobbet han verkligen brinner för.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bra rp genom att göra mitt bästa i ett scenario och absolut inte lalla. Jag kommer även bidra med att göra välutvecklade scenarion som är väl planerade. Jag kommer även försöka höja ny inkomna spelarnas rp nivo osv. Kommer även försöka göra så att alla har de kul i mina scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda parterna i scenario har det roligt men även så att den andra ´´sidan´´ i ett scenario även kan vinna. Man kan även skapa scenarion där det är mer chans för den andra ´´sidan´´ att vinna osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, rdm, vdm, metagaming, fearrp, combatlogging.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat i ungefär 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas jag blir godkänd! =)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka