Accepterad All4n | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

All4n

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Alvin-Ahmed/

Ditt Hex-ID: 1100001440440ec

Vad är din discord tagg? systerjacob

Vem var det som bannade dig? Valentino

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i en grupp där några personer doxxade men jag var ej medveten om det då i stunden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner spelade ett annat spel tills en annan person la in oss i en grupp. Vi väljer då att joina samtalet till det gruppen medans vi spelar. Efter jag joinar så tabbar jag ut ur discord och fortsätter spela med mina vänner. Och då så väljer några att skicka en länk på hitta.se. Strax efter det så dras mina roller och så bannas jag. Men jag metade absolut inte och jag var absolut inte med i någon meta dc eftersom vi inte ens spelade unive. Det kan man samt se på loggsen. Jag kunde inte ro för att några andra doxxade då jag inte var medveten om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite både. Jag tycker att nästa gång någon lägger in mig i en grupp borde jag vara lite mer uppmärksam. Men jag vet inte hur jag ska kunna göra detta medans jag spelar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft några felaktiga bans som jag har blivit unbannad direkt. Men jag har blivit bannad för typ tjuvkoppla på allmänt ställe och jag har lärt mig sjukt mycket av mina bans. T.ex. nu så brukar jag aldrig tjuvkoppla bilar på allmänna ställen. Jag brukar hitta andra lösningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat be mina vänner att inte joina samtalet. Men det visste jag inte då det fanns personen i den gruppen som också spelade samma spel. Men i framtiden ska jag inte joina samtal hejvilt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska vara mer uppmerksam om vilka jag sitter i samtal med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka