Nekad Alicia Ali | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bella

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Isabella men kallas Bella i verkligheten

Vad är ditt discord namn? Bellaa| Bella Ali#1022

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2011

Berätta om din karaktär. Bella Ali hon gillar att vara med hundar, katter, gillar att gymma och samt vara med vänner. Hon jobbar lite som barnvakt just nu. Han jag barnvaktar heter Vilgot och är 3 år gammal. Bella gillar också att åka bil och vara på äventyr med kompisar. Bellas familj bor inte i staden, Alicia hennes syster dog och hennes föräldrar bor i spanien, men hon har kille i staden Unive. Bella ÄLSKAR pepsi max och hänger väldigt mycket på piren eller med vänner/han hon barnvaktar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Inte rdma, vdma, och att det ska vara social rp, både jag och andra. Jag ska också bidra med rolig rp och inte lalla något på servern eller göra något slags regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda personerna ska vinna i ett scenario, det blir både roligare rp och bättre rp samt mer socialare.

Hur hittade du Unive? Min brorsha sa att den va bra och jag testade den och började rpa på den länge tills jag ville bli medlem och skaffa jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka