Nekad Alialia | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alialia

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullah

Vad är ditt discord namn? alioo0314

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Zakki Zakki min pappa är kriminell min mamma och min mormor blev mishanddlade utav min pappa Zakki han hade knivar och han slog min mamma och min mormor min mamma valde att flytta från Zakki när jag fyllde 16år då hade jag och min mamma bestämmt att vi inte ska bo med zaki efter som att han håller på med allt även idag. När vi hittade ett hur så flyttade vi dit och sedan så ser jag även min pappa Zaki vara vid lekplatsen nere jag blev väldigt choccad utav det jag sa till min mamma och mamma bestämmde sig att ringa polisen och säga allt som hade hänt polisen och säga allt som hade hänt. Polisen kommer med serener,blåjus Zaki springer runt med en vas kniv polisen tar han till häkte och senare där hade han en kniv i ryggen som han tog tog upp och döddade polischefen. Just idag så är han inne för allt möjligt jag pluggade själv till polis efter som att jag inser att det är mycket kriminaletet och jag kan ochså förbättra polis koren igenom att hjälpa till med allt möjligt om jag då blir polis. Den 21 oktober 1999 Mohammed Godkänd Välkommen till polismyndigheten. Detta brevet fick jag i min påstlåda jag fick jobbet som polis och jag trivs även idag att jobba som polis för att det finns mycket man kan göra just nu är jag inspektör. Jag hoppas på att kriminalleteten slutar och minskar med skottlosningar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå och inte bryta mot server reglerna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte du ska vinna alla senarion utan att polisen ochså måste någon gång vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Sundförnuft e den viktigaste regeln tycker jag tänka lågiskt att man tänker till innan man gör något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka