- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 3
Anticheat Ban-referens
System: FiveGuard
Ban-ID: DC-a1c985
Berätta vad som hände Jag hade inte spelat på några dagar och var på gymmet när jag fick reda på bannen. Precis innan bannen startade jag upp gänget "La Familia W", som var seriöst och engagerat i servern. Boten kontaktade mig privat och anklagade mig för fusk, vilket jag inte förstår eftersom jag aldrig har fuskat. Jag har klipp som visar att jag alltid spelat korrekt, och jag vet inte varför bannen lades. Jag har haft min medel konto öppen för alla där jag delar med min vardagliga spel, jag fick inte en chans att prata med nån eller nånting av det alls. Jag har sagt att jag hade kunnat skicka min data med post för att ni ska kunna kolla igenom allt. Det känns jätte konstigt att man bannar någon utan att ha pratat med mig och bannar mig från Discord.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Nej, jag tar inte ansvar för denna ban eftersom jag inte har fuskat eller brutit mot serverns regler. Jag är säker på att detta var ett felaktigt ban, och jag har väntat över 12 månader nu. Ska fortsätta överklaga för vet att rättvisan kommer komma fram.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det är just den punkten jag inte har svar tills idag efter ett helt år. Jag ber mycket dig som kommer läsa min överklagan att sätta dig själv i min situation och den jobbiga känslan när man vet att man inte har gjort något alls.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har verkligen saknat Unive, det är en känsla som inte går att beskriva med ord. Mina gammla gängmedlemar ville att jag skulle komma tillbaks så vi kan starta upp gänget igen och satsa hårt för en rolig rp
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja