Ali Pascal
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/isaxar/
Ditt Hex-ID: steam:110000105d77baf
Vad är din discord tagg? Jabahalla#3310
Vem var det som bannade dig? Det står bara: '' Powergaming -network19''
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för min kompis krockade med bilen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis krockade med bilen o jag flög av där fram, jag rollspelade att de gjorde ont o allt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig för detta var ej powergaming som det säger. Jag gjorde exakt så som man ska göra när detta sker.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var också fel. Jag satt i passagerare sätet när föraren råkade köra in i en person, o han stannade o allt efteråt för att se så alla mådde bra. Jag va den enda som blev bannad av att sitta i passagerare sätet. Gjorde inget fel.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Åka med en förare som kan köra lite bättre.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man kan bli bannad av ingenting.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: steam:110000105d77baf
Vad är din discord tagg? Jabahalla#3310
Vem var det som bannade dig? Det står bara: '' Powergaming -network19''
Hur lång tid var din ban? 4 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för min kompis krockade med bilen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis krockade med bilen o jag flög av där fram, jag rollspelade att de gjorde ont o allt.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig för detta var ej powergaming som det säger. Jag gjorde exakt så som man ska göra när detta sker.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var också fel. Jag satt i passagerare sätet när föraren råkade köra in i en person, o han stannade o allt efteråt för att se så alla mådde bra. Jag va den enda som blev bannad av att sitta i passagerare sätet. Gjorde inget fel.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Åka med en förare som kan köra lite bättre.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man kan bli bannad av ingenting.
Har du läst våra regler? Ja