Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198116348574/
Vad är ditt namn i verkligheten? Baker
Vad är ditt discord namn? LanaRhoades#1980
Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 år gammal och kommer från Malmö. Han är väldigt intresserad av att lära sig nytt och läser en hel del om vetenskap osv. På fritiden gillar han att vara med vänner.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag hade bidragit med bra RP och att jag hade kunnat bli en stor del av servern. Jag är en rolig person som många lär sig gilla snabbt och jag är rättvis.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat igenom många andra servrar men jag känner att denna servern bidrar med bra rp och att det alltid finns någon stt prata med där inne.
Hur hittade du Unive? Genom en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och helt enkelt känna att jag lever ett liv genom datan såsom i verkligheten.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill börja jobba. Tjäna pengar och förmodligen bli en brandman eller liknande. Kanske en ambulans. Jag vill helt enkelt leva ett helt annat liv inne i servern än vad jag gör i verkligheten.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men jag vet att jag hade varit aktiv här.
Vad är ditt namn i verkligheten? Baker
Vad är ditt discord namn? LanaRhoades#1980
Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18 år gammal och kommer från Malmö. Han är väldigt intresserad av att lära sig nytt och läser en hel del om vetenskap osv. På fritiden gillar han att vara med vänner.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag hade bidragit med bra RP och att jag hade kunnat bli en stor del av servern. Jag är en rolig person som många lär sig gilla snabbt och jag är rättvis.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat igenom många andra servrar men jag känner att denna servern bidrar med bra rp och att det alltid finns någon stt prata med där inne.
Hur hittade du Unive? Genom en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och helt enkelt känna att jag lever ett liv genom datan såsom i verkligheten.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill börja jobba. Tjäna pengar och förmodligen bli en brandman eller liknande. Kanske en ambulans. Jag vill helt enkelt leva ett helt annat liv inne i servern än vad jag gör i verkligheten.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men jag vet att jag hade varit aktiv här.