Nekad Alfons_ghost | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfons_ghost

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Alfons

Vad heter du på discord? Lars Åke#5722

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 500

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jo för att vi på räddningstjänsten behöver verkligen en ny chef och jag tror att jag har det som krävs för att bli just Chef. Men jag har faktiskt varit chef för en annan ledning innan fast det är på en annan server sedan länge tillbaka så jag har nog ungefär 100h som brandman.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har rätt mycket skulle jag säga för jag fick jobba mig upp från provanställd till chef och det tog 100h eller mer för att få det och jag spelade sjukt seriöst så man har hängt med på det mesta och vet hur scenarion funkar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en kille på 31 år och han heter Lars Åke och han är en kille som har haft en barndom med mycket bilar och annat sådant han har ofta hängt med farsan i garaget och meckat bil sen har har ju också alltid drömt om att bli brandman eller polis, Sen har han också varit med om mycket annat han har haft det väldigt tuft i livet och behöver mycket hjälp men det går bra nu och han lever ett bra liv.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan och kommer kolla dms och sådant för det är ganska mycket i skolan nu för går i nian men jag ska försöka göra det bästa av det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle det Unive är den bästa servern som finns, Den har allt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på Unive

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort, men skulle kunna läsa dem igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka