Dubbelpost Alfons.nordin | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barre163

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198931430554/

Vad är ditt namn i verkligheten? Barre

Vad är ditt discord namn? Alfons#3628

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Barre Anderson och är född 2002 i Karolinska sjukhuset den 7 december. Min karaktär har bott i ettväldigt fint rikt område tills han blev 9 år gammal då familjen flyttade till en förort och under den tiden gick hans pappa tragiskt nog bort vilket ledde till att han då han bara hade mamman kvar. Det i sin tur börja leda till att han tog dåliga vägar i livet som slutligen ledde till att hans omgivning bestod utav knark,gäng dödsskjutningar och kriminella. Han hade bara dåliga saker i blodet och han blev tagen av polisen på det och då efter det ville han inte göra något mer sånt där. Han ville leva ett ganska vanligt liv som alla andra och till slut gav han upp. Men en dag hittade han dock en intresse och då kände han en utväg vilket var att han fastnade för bilar och motorfordon. På fritiden håller karaktären på att mecka med sina ruttna bilar han får genom kontakter och vill nu ta steget längre och börja med sitt drömjobb vilket är antingen Mekonomen, Falck eller arbeta i en bilfirma.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli white lista för att jag hittade den bästa servern i fivem och har nu ganska länge önskat att vara det här, har varit det förut här men då hete den Multistaden pvp och en period slutade jag spela eftersom det var mycket som hände på en och samma gång så hade inte så mycket tid att sitta framför datorn förutom att plugga. Jag är klar med det flesta av plugget knappast något kvar därför vill jag börja spela fivem och jag visste från första början att detta var den bästa serven jag spelade och jag känner varför inte testa ansöka om whitelist och stepa upp karaktären lixom.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag slutade spela som sagt när jag var Whitelistad och jag kunde knappast spela eller sitta framför datorn och allt dedär är nästan klart och jag har äntligen tid i livet och jag visste denna var den bästa serven sen Multistaden pvp fanns. Jag slutade spela när jag var whitelistad som sagt och jag förlorade typ allting och jag vill få tillbaks det gamla sakerna som jag hade och det finns ingen annan serven/spel som denna för att jag har undersökt o tittat ganska mycket jag hittade inget och ja känner igen den här staden sen förr.

Hur hittade du Unive? Jag spelade en period i Multistaden och sen dess jag har vetat att denna server han funnits och att den var den bästa, Jag slutade spela som sagt och efter att jag har gått in igen i fivem så märkte jag att fivem hade ändrats och denna staden hade också sen förut så är typ inte så ny om man säger så.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att jobba i falck, Mekonomen eller bilfirman för irl är det jag brinner för (fordon) jag har alltid varit intresserad sen jag var liten och eftersom jag inte jag kan mecka med bilar/mc irl så tänkte jag att det går i fivem.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade förut i Multistaden men har knappast spelat i fivem sen dess bara gått genom några servrar men inte spelat seriöst så som jag har spelat i Multistaden pvp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka