Granskning pågår alez! | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alez!

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alez

Vad är ditt discord namn? .aalez.

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rickard Svensson 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, social, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rickard Svennsson är född 1998 och är 28 år gammal. Rickard har haft ett väldigt normalt liv utan några problem under sin uppväxt och han har haft bra betyg i skolan. Nu har han flyttat till en ny stad som heter Unive där han har tänkt börja jobba med bilar för de Rickard älskar mest av allt är bilar och han har alltid haft ett stort intresse för bilar. Hans drömjobb är att få arbeta på Marja Lisa och sälja bilar till folk. Hans största framtidsplan är dock att bli chef inom ett jobb som handlar om bilar till exempel på Mekonomen eftersom han också gillar att meka med bilar då han tycker det är väldigt roligt. Sen att skaffa några nya vänner i staden och ha roligt med dem

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och väldigt rolig RP med folk. Jag kommer att försöka skapa några kreativa scenarion med folk på servern och jag kommer inte att bry mig om jag vinner ett scenario då jag bara hoppas att det blir en bra RP-nivå. Jag kommer också att ha en väldigt social RP med folk på servern och försöka utforska så mycket jag kan på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att man inte bara ska vinna ett scenario för sin egen skull utan att man ska spela för RPns skull och hålla en bra RP-nivå. Man ska inte göra vad som helst för att vinna ett scenario. Om jag till exempel blir jagad av polisen ska jag inte bara köra så snabbt jag kan för att fly från dem och vinna scenariot. Jag ska också låta dem ha en chans så att vi tillsammans kan ha en bra rp nivå och så att båda parterna har det roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot nån regel när jag var ny till fivem och jag inte vistte mycket om reglerna och hur man skulle rpa. Så tror jag fick en ban för lall och efter de så tog jag upp alla regler och lärde mig att man inte ska lalla. Sen att man ska ha en bra rp nivå så man inte blir bannad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm att man kör på folk med sin bil,rdm att man dödar någon utan en annledning och copbait att man försöker få deras uppmärksamhet t.e.x att få de att jaga en för en polis jakt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

.aalez. så fixat
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
fixat nu

Senast ändrad:
Tillbaka