- Förbjuden
- Meddelanden
- 90
- Reaction score
- 12
Användarnamn: AlexxXX
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Monkey club ägare.
Vad heter du IRL? Alex
Hur gammal är du? 14 fyller 15
Hur många timmar har du på Fivem? runt 350 + på 2 konton tillsammans
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Ingen jobbar där och har aldriv blivit chef så jag skulle t esta att bli chef på ett jobb och kunna ha et gott skratt men även hårt jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga direkt erfarenheter i den jobbstilen sen innan.
Berskiv din karaktär? Jag heter Abdi Mashallah och gillar bilar just nu jobbar jag på falck och lagar bilar osv. Jag gillar även att spela dator spel när jag var liten och höll på med lite musik innan. Sedan är jag väldigt positiv som person och kan vara nästan lite för hjälpsam ibland.
Hur ofta kommer du vara inne? kommer kunna vara inne runt 2-3 timmar varje dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Klart jag skulle kunna göra det efter det. Skulle dock blibit roligare ifall jag blev det.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Yes! är även whitelistad
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Monkey club ägare.
Vad heter du IRL? Alex
Hur gammal är du? 14 fyller 15
Hur många timmar har du på Fivem? runt 350 + på 2 konton tillsammans
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Ingen jobbar där och har aldriv blivit chef så jag skulle t esta att bli chef på ett jobb och kunna ha et gott skratt men även hårt jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga direkt erfarenheter i den jobbstilen sen innan.
Berskiv din karaktär? Jag heter Abdi Mashallah och gillar bilar just nu jobbar jag på falck och lagar bilar osv. Jag gillar även att spela dator spel när jag var liten och höll på med lite musik innan. Sedan är jag väldigt positiv som person och kan vara nästan lite för hjälpsam ibland.
Hur ofta kommer du vara inne? kommer kunna vara inne runt 2-3 timmar varje dag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Klart jag skulle kunna göra det efter det. Skulle dock blibit roligare ifall jag blev det.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Yes! är även whitelistad