Nekad AlexxXX | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexx

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
12
Användarnamn: AlexxXX

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Monkey club ägare.

Vad heter du IRL? Alex

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur många timmar har du på Fivem? har runt 350 timmar på 2 konton tillsammans

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Ingen jobbar där och har bara varit chef inom sjukvårdarna innan, så jag skulle vilja testa att bli chef på ett jobb och kunna ha ett gott skratt men även hårt jobb. Jag skulle medföra mycket gott engagemang och så alla personer som jobbar hos mig trivs där. Jag kommer med mina anställda skapa mycket fest som leder till roliga scenarion. Jag kommer även bara anställa bra personer och de som är kunniga inom branschen så att vi får så bra arbetsro som möjligt. Jag kommer även ha bodyguards som skyddar vårt lilla monkey club så vi kan ha den hösta säkerheten runt vår klubb så folk kan känna sig trygga och bara festa på. Jag kommer också endast anställa kunniga bartenders så de ej göra fel drinkar osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga direkt erfarenheter i den jobbstilen sen innan. Har varit chef dock inom sjuvårdar branschen.

Berskiv din karaktär? Jag heter Abdi Mashallah och gillar bilar just nu jobbar jag på falck och lagar bilar osv. Jag gillar även att spela dator spel när jag var liten och höll på med lite musik innan. Sedan är jag väldigt positiv som person och kan vara nästan lite för hjälpsam ibland. Jag har ej gjort något kriminellt i mitt liv förutom att jag har kört för snabbt. Jag har en bror i staden som heter Mohammed Mashallah som också är där hos mig och hälsar på mig då och då. Just nu har jag tyvärr inte så många vänner och hoppas jag kan få nya vänner ifall jag får jobbet som chef hos Monkey Club. Jag skulle även säga att jag är kreativ och väldigt snäll mot de så respekterar mig.

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 2-3 timar varje dag. (mer på helgerna) eller lov.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja! Absolut jag skulle fortsätta spela på servern. Själv tycker jag det är en jätte bra server osv. Men klart att man kan bli lite ledsen om man blir nekad. :(

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej!

Har du läst våra Regler? Yes! Jag är whitelist på servern också!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka