Nekad Alextheking | Ban Överklagan [1.Juniorentm.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alextheking

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199799222192/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d9c3fb0

Vad är din discord tagg? Hej99_

Vem var det som bannade dig? @1.Juniorentm

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-03 154010.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skulle hjälpa en kompis att komma loss med hans bil och så råkade jag väl köra in i han lite för hårt så att det räknades som att jag blev skadad och då rpade jag inte på det men jag visste inte att det var sån skada.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle hjälpa en kompis att komma loss med hans bil så jag buttade på han så att han skulle komma loss och sen blev jag bannad för det direkt efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter som att det var mitt val att butta på han så var det väl jag som gjorde fel och det är jag medveten om dock visste jag inte att rpa på det för att det kändes inte som det var så rejäl smäll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom som jag minns har det varit felaktiv bann men minns inte exakt vad för att det var ett bra tag sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på det eller hämta en bogseringslina och göra det mer realistiskt på det viset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta det lugnare och tänka till hur jag hade gjort det i verkligheten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka