Accepterad Alexjohansssn | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexjohansssn

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: Alexjohansssn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197999717345/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AlexJohansson

Vad är din discord tagg? Alexander#0478

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Permanent avstängd Pga Trollar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De förstod inte att jag hade problem med min voicechat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade inne på sjukhuset och blev gripen av polisen, Min voicechat krånglade så jag varken hörde någon tala eller kunde tala själv och jag var i kontakt med support under tiden som jag blev gripen men det gick inte att öppna inställningsmenyn o starta om voicechat där innan jag blev släppt av polisen. Därefter när jag fick igång voicechat så tappade jag connection till servern och skärmen blev helt svart så jag fick stänga av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Svårt för mig att bedöma men jag kunde inte göra nånting åt det där och då.
Vill man ''straffa'' mig för det så visst.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte vart bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, möjligtvis om det finns något sätt att testa sin voicechat innan man loggar in på servern annars vet jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja inte direkt. Lär mig nog mer efter att detta är klart.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka