Ej Antagen Alexander122 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander122

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Trygghansa

Vad heter du i verkligheten? Alexander

Vad är ditt användarnamn på discord? AlexBallex

Ange ditt födelsedatum: 8 Juni 2012

När fick du medlemskap på Unive? För ett bra tag sen och sen så har jag fått indraget nån gång

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja en gång så jobbade jag på trygghansa då jag var anställd då jag var anställd då jag älskade de jobbet då jag var snabb på att skicka försäkringar och jag visste hur man gjorte och jag tyckete de var kul att försäkra bilar och jag vet hur man gör.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att kunna utveckla jobbet så mycket som möjligt skulle jag först och främst som chef skulle jag kicka ut alla från panellen och dom som vill ha tilbaka sina jobb får göra en åter anställning då dom får vara aktiva eller så blir dom sparkade och sen skulle jag tar riktiga intevjuer med folk som är aktiva mycket så folk har chencen att kunna försäkra sina fordon och vi skulle ha öppet hella tiden och varje dag inte som nu typ 2 gånger per vecka då folk blir arga och vissa helger kanske jag skulle kunna lössa typ någon rea eller sådant och sen från en söndag till en söndag skulle vi kunna köra ett event som top tre första som är aktiva mäst får en belöning typ 1 får 1 miljon 2 får 500k och 3 får 250k då de skulle vara roligare för arbetsmiljön och kunna vara lyckliga och tjäna något för de tar sin tid och jobbar

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag som regel är aktiv varje dag då vissa dagar lite längre och visa dagar lite mindre men nu när skolan börja så kommer ej kunna var alika aktiv som jag är nu men och när jag inte är hemme och ska iväg nånstans så kan jag ej vara aktiv men nästan varje dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till muntlig del.

Du har 48 timmar på dig att ta den.

Hej, Tyvärr kan du inte ta din intervju, detta pga. att vi har redan en Trygghansa chef. Bättre Lycka nästa gång, Du kan jätte gärna få ansöka till andra chefs positioner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka