- Förbjuden
- #1
Alexander00021445
Icke Medlem
- Meddelanden
- 36
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad heter du på discord? cr7.goatt
Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Vara på unive hela dagen kanske i 4-7 timmar per dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 månad nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger men kan inte kopiera in den för någon anledning men jag svär jag e helt ärligt på detta
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är en slags vakt som håller servern säker så att det inte finns några spelare på servern som går och bryter mot alla regler och inte på något sätt förstör servern men om de gör det kan jag t.ex kicka eller banna de. Och servervakt är bara en vanlig medlem som rp:ar med andra de kan inte använda noclip de kan bara kicka eller banna för att hålla vår fantastiska server i ordning.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner mig bara för det så att jag kan hålla servern i ordning och bra och för att jag e trött på att se folk powergaming t.ex jag använder /me drar ut ja då rp:ar inte personen då kan jag antingen typ anmäla kicka eller banna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man vägrar straffa någon för deras regelbrott för att man känner de och vill inte få de upprörd det kan också vara att man inte bannar de för att man känner de. korruption kan också vara t.ex vid yrkes enheter där man kanske ger gratis skjuts som taxi chuafför och mekonom där man typ ger en gratis lagning för att man känner de. Abuse är att man kanske har vi säger såhär att man har förlorat en scenario och sen för detta så kanske de revvar sig själv och allt annat möjligt. Abuse är även också när man använder kanske /toggleid för att hitta vad de andra ligger för att fuska på scenarion för att man vill inte förlora och så att det kan bli lättare för de att vinna scenarion.
Vad heter du på discord? cr7.goatt
Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Vara på unive hela dagen kanske i 4-7 timmar per dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 månad nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger men kan inte kopiera in den för någon anledning men jag svär jag e helt ärligt på detta
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är en slags vakt som håller servern säker så att det inte finns några spelare på servern som går och bryter mot alla regler och inte på något sätt förstör servern men om de gör det kan jag t.ex kicka eller banna de. Och servervakt är bara en vanlig medlem som rp:ar med andra de kan inte använda noclip de kan bara kicka eller banna för att hålla vår fantastiska server i ordning.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner mig bara för det så att jag kan hålla servern i ordning och bra och för att jag e trött på att se folk powergaming t.ex jag använder /me drar ut ja då rp:ar inte personen då kan jag antingen typ anmäla kicka eller banna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man vägrar straffa någon för deras regelbrott för att man känner de och vill inte få de upprörd det kan också vara att man inte bannar de för att man känner de. korruption kan också vara t.ex vid yrkes enheter där man kanske ger gratis skjuts som taxi chuafför och mekonom där man typ ger en gratis lagning för att man känner de. Abuse är att man kanske har vi säger såhär att man har förlorat en scenario och sen för detta så kanske de revvar sig själv och allt annat möjligt. Abuse är även också när man använder kanske /toggleid för att hitta vad de andra ligger för att fuska på scenarion för att man vill inte förlora och så att det kan bli lättare för de att vinna scenarion.