- Förbjuden
- #1
Alexander00021445
Icke Medlem
- Meddelanden
- 36
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad heter du på discord? cr7.goatt
Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Vara på unive hela dagen kanske i 4-7 timmar per dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? Drygt 1 månad nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger men kan inte kopiera in den för någon anledning men jag svär jag e helt ärligt på detta
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är en slags vakt som håller servern säker så att det inte finns några spelare på servern som går och bryter mot alla regler och inte på något sätt förstör servern men om de gör det kan jag t.ex kicka eller banna de. Och servervakt är bara en vanlig medlem som rp:ar med andra de kan inte använda noclip de kan bara kicka eller banna för att hålla vår fantastiska server i ordning.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner mig bara för det så att jag kan hålla servern i ordning och bra och för att jag e trött på att se folk powergaming t.ex jag använder /me drar ut ja då rp:ar inte personen då kan jag antingen typ anmäla kicka eller banna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption e typ att man ger gratis saker till folk som du känner t.ex en gratis lagning på mekonomen för att du känner de och sånt korruption kan även vara när man inte bannar de för att man känner de. Abuse är att man typ förlorar i ett scenario sen så kanske man ressar sig själv för att man har förlorat scenarion och abuse kan typ också vara att man typ togglar id för att kunna se vart folk är så att man inte förlorar scenarion.
Vad heter du på discord? cr7.goatt
Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Vara på unive hela dagen kanske i 4-7 timmar per dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? Drygt 1 månad nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 gånger men kan inte kopiera in den för någon anledning men jag svär jag e helt ärligt på detta
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är en slags vakt som håller servern säker så att det inte finns några spelare på servern som går och bryter mot alla regler och inte på något sätt förstör servern men om de gör det kan jag t.ex kicka eller banna de. Och servervakt är bara en vanlig medlem som rp:ar med andra de kan inte använda noclip de kan bara kicka eller banna för att hålla vår fantastiska server i ordning.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner mig bara för det så att jag kan hålla servern i ordning och bra och för att jag e trött på att se folk powergaming t.ex jag använder /me drar ut ja då rp:ar inte personen då kan jag antingen typ anmäla kicka eller banna.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption e typ att man ger gratis saker till folk som du känner t.ex en gratis lagning på mekonomen för att du känner de och sånt korruption kan även vara när man inte bannar de för att man känner de. Abuse är att man typ förlorar i ett scenario sen så kanske man ressar sig själv för att man har förlorat scenarion och abuse kan typ också vara att man typ togglar id för att kunna se vart folk är så att man inte förlorar scenarion.