Dubbelpost Alex Svensson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198210304900/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? ALEX 2168

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. han heter Alex Svensson är 21 år gammal han föddes i norra stockholm han hade en tuff uppväxt hans föräldrar var inte närvarande då dom var väldigt unga när dom fick Alex endast 18 år Alex har aldrig känt sina föräldrar särskilt bra han har träffat dom någon enstaka gång han var väldigt aggresiv i skolan han slogs väldigt mycket men han hade ett enormt intresse för bilar han byggde en a traktor men när han var 16 år blev han tagen med sin a traktor för olovlig körning då den gick snabbare en den fick då blev han rasande och ännu mer aggresiv när han var 18 år hamnade han i fängelse för grov misshandel när han kom ut flyttade han till multistaden och hoppas på en ljus framtid hans hobbys är bilar han gillar volvo väldigt mycket han upskattar att ta en cigg och en redbull på morgon och han gillar öl väldigt mycket han gillar även att supa sig full och festa som fan

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag har spelat detta konstant nu sen jag joinade FiveM och jag vet att jag kan bidra till jätte mycket i denna server och göra den till bättre än vad det är och man kan göra mer roliga grejer i själva spelet med Whitelist

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ni har en grym community som jag väldigt gärna vill ta del av så mycket som möjligt. Har fått otroligt mycket hjälp de senaste med hur allt fungerar och vill gärna ge tillbaka det på alla sett jag kan. har även spelat nu rätt länge på denna servern och vill få bättre jobb som man tjänar mer på.

Hur hittade du Unive? en kompis vissade mig och server värkade väldigt lovande

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har länge tittat på youtube och twitch på olika typer av GTA RP och blev otroligt sugen på att testa på det själv, Eran server var högt uppe på svenska taggen och ni såg otroligt lovande ut med en hemsida/forum

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen då denna är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka