Accepterad Alex Svensson | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198210304900/

Ditt Hex-ID: 76561198210304900 (Dec) 11000010ee74b84 (Hex)

Vad är din discord tagg? ALEX #2168

Vem var det som bannade dig? ~Akam_P.

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde en bil som var så pass trasig att det inte var verklighetstroget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min nyinköpta Volvo 740 precis som vanligt då ser jag blåljus bakom mig. Jag väljer att försöka fly från polisen Jag måste ha krockat in i någon vägg eller liknande för bilen börjar fungera sämre en vanligt. Men det måste blivit d-sync för mig för att på min skärm ser bilen helt hel ut. eftersom jag fick bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var rätt av er att banna mig. Men eftersom bilen ej var trasig på min skärm kunde inte jag göra så mycket för felet jag har orsakat.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Köra lugnare så inte bilen på någon skräm blivit trasig. Och bara spela när man har stablit internet så d-syncen inte dyker upp igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att till nästa gång inte köra lika galet och bara spela när man har fullt bra internet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka