Nekad Alex silva | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex silva

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Alex

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Alex Silva,18 år gammal, flydde från Somalia i en unge ålder från krig kom till sverige när han var 10 år gammal. han e glad och sur. han tycker om vapen bilar och tjejer

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra rp ,kommer vara aktiv.kommer respektera reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag ska ge andra en rolig rp som att låta den andra i en fight

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm döda någon utan en anledining. vdm andvända din bill som ett vapen t.e.x att köra över folk utan anleadning. copbait att du försöker få polisens uppmärksamhet exempel kör in i en parkerad polise bil.fearrp jag är inte räd för mitt liv exempel jag går runt och så kommer en bevapnad man och rånar mig och jag springer iväg

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har en bit men jag fattar hur man kör och grund grejerna har kör på ganska många rp servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? står för mina misstag om jag råkar bryta mot nån regel

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär" och var mer specifik på discord taggen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka