S
SyrianeN
Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198066144398/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: NitrozMan
Vad är din discord tagg? Alex.H#2937
Vem var det som bannade dig? SverigeeDemokrat
Hur lång tid var din ban? 3 dagar 18 timmar 37 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Fear RP ~SverigeeDemokrat. Återstår: 3 dagar 18 timmar 37 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag var med några personer vi skulle chilla och de har krig med nåt gäng jag satt i min bil de kom rikta pistol så då körde jag ifrån det gjorde mina vänner också ig då är anledningen för jag åkte ifrån och inte stanna och väna efter mitt liv och det är vad jag tror varför staffsen bannade mig för fear rp och så försökte han råna mig då så körde jag på han och körde ifrån och han hade pistol.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med några personer vi skulle chilla och då kommer nåt gäng och försökte råna oss då körde jag på han och drog i fullfart det var det som hände exakt
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tyckte inte det var nåt fel för om nån försöker råna dig det är ju klart man kör i fullfart med bilen
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den första bannen var sunt förnuft jag sparkade på en som var redan medvetslös. den andra var typ felaktigt eftersom jag blev rdmad vid motellet och då skrev jag första reporten att jag behöver ress jag skulle skriva lite mer exakt vad som hade hänt då råkar jag skriva i twitter och det är denhär som är den tredje bannen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker inte att jag gjorde något fel eller skulle kunna göra något annorlunda eftersom det är ju klart man kör i fullfart om nån försöker råna dig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: NitrozMan
Vad är din discord tagg? Alex.H#2937
Vem var det som bannade dig? SverigeeDemokrat
Hur lång tid var din ban? 3 dagar 18 timmar 37 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Fear RP ~SverigeeDemokrat. Återstår: 3 dagar 18 timmar 37 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag var med några personer vi skulle chilla och de har krig med nåt gäng jag satt i min bil de kom rikta pistol så då körde jag ifrån det gjorde mina vänner också ig då är anledningen för jag åkte ifrån och inte stanna och väna efter mitt liv och det är vad jag tror varför staffsen bannade mig för fear rp och så försökte han råna mig då så körde jag på han och körde ifrån och han hade pistol.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med några personer vi skulle chilla och då kommer nåt gäng och försökte råna oss då körde jag på han och drog i fullfart det var det som hände exakt
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tyckte inte det var nåt fel för om nån försöker råna dig det är ju klart man kör i fullfart med bilen
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den första bannen var sunt förnuft jag sparkade på en som var redan medvetslös. den andra var typ felaktigt eftersom jag blev rdmad vid motellet och då skrev jag första reporten att jag behöver ress jag skulle skriva lite mer exakt vad som hade hänt då råkar jag skriva i twitter och det är denhär som är den tredje bannen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker inte att jag gjorde något fel eller skulle kunna göra något annorlunda eftersom det är ju klart man kör i fullfart om nån försöker råna dig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja