Accepterad Alex Hardo | Ban överklagan [edvin]

  • Trådskapare Trådskapare SyrianeN
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

SyrianeN

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198066144398/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: NitrozMan

Vad är din discord tagg? Alex.H#2937

Vem var det som bannade dig? jag blev avstängd för ooc ingame jag blev rdmad av en snubbe i mottelet så

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 23 timmar och 50 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: ooc-ingame ~EDVIN0905. Återstår: 19 dagar 23 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag råkade skriva i twitter när jag skulle skriva i report för man är van att skriva i twitter och inte i report det är anledningen varför jag staffsen bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för ooc ingame, jag blev rdmad i motellet så crachade mitt fivem då valde jag och spawna till torget så skrev jag i report att om att jag behöve ress då skrev jag en gång till vad anledningen var då råkade jag skriva i twitter för man är van att skriva på twitter och inte report jag skrev min första report var kan jag få ress någon rdmade när jag skulle berätta exakt vad anledningen var så råka jag skriva i twitter så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså enligt mig tycker jag det var en felaktig ban eftersom alla som råkar skriva i ooc i twitter de blir inte bannade och man fattar att jag råkade skriva i report eftersom jag skrev min första report där sen twitter för mina fingrar är vana med att skriva i twitter och man fattar att jag råkade för första gången var ju i report sen twitter

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var sunförnuft jag har förbättrat mig mycket och andra är denhär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag skulle skriva i report och inte i twitter

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag har lärt mig av mina fel

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top