Accepterad Alex Hardo | Ansökan till Servervakt [Sather]

• Trådskapare Trådskapare SyrianeN
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

SyrianeN

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? VEM GAV DIG KÖRKORTET BRE#3953

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? sommarlovet 10:00-02_00 vissa pauser ibland när jag inte är hemma
Allmänt 16:00-23:00
helger 16:00-02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på Unive sen den hette multistaden men på ett annat discord konto men på det här ungefär andra juli.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/967ba1fc98143bff30f93059bc065d17?token=e2dc49e3e4591c013e47dc80dec9bf34

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt för mig är en person som kan ta insiativ att kunna banna/kicka folk ifall de gör regelbrott ifall de då har gjort ett stort regler brott så ska en servervakt skicka ut i förlängning bans. En servervakt för mig är en person som underlättar för staffsen och är lojal mot staffsen och mot servern. En servervakt för mig är en person som inte är korrupt om t.ex din vän vdmar en person så ska man inte bara stå och kolla man skla antingen banna elelr kicka på hur grovt det är. En servervakt ska kunna ta insiativ att man inte ska köra snabbt i staden m.m. Jag vill bli sv då jag vill hjälpas till på servern.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? NI ska just välja mig och ingen annan då jag var servervakt innan sv wipen och jag skötte det galant jag har dels vart sv i typ 10 månader sen innan. Ni ska dels välja mig då jag kan sköta rollen ganska bra och inter sumpa chansen som servervakt. Jag är dels ganska kunnig och har mycket erfarenheter inom servervakt "jobbet" jag vet också vad en servervakt får och inte göra.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som ska vara en bra förebild för de medlemmarna och kunna ta insiativ när man ska banna eller kicka. En bra servervakt ska inte bry sig om hen vinner scenariot eller förlorar det de ska mest fokusera att mot parten tycker det blir kul. Men det viktigaste är att man ska rpa som vanligt och inte missbruka rollen och när man ser något fe som en person gör ska man banna eller kicka och förklara specifik vad hen gjorde fel så hen kan förbättra sig gällande det.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korrupt innebär när t.ex din vän gör ett regelbrott och du bara står och kollar på istället för att banna eller kicka det är ett bra exempel att vara korrupt och att man korrupt är också när man missbrukar sina perms med att reviva i scenario kicka/bana för att vinna scenariot. Dessa exempel är bra exempel om vad korrupt innebär gällande att vara servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka