Accepterad Alex esco | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex esco

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zaid Shashani

Vad heter du på discord? kostymen

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Har olika jobbtider så har inte direkt en normal jobbtidsrutin så är aktiv väldigt mycket när jag väl inte jobbar kan dock max va oaktiv i 48 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 24 juli 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt min mening är en bra serverkeeper en serverkeeper som tar ansvar för servern och är väldigt aktiv. någon som vill att Unive ska gå vidare och visa bra legit RP och att människor ska ha bra RP som visar bra RP. en förebild som vill det bästa för alla, visar att inga regler är okrossbara och kan alla regler för servern. En bra servervakt gör ett bra intryck på högre upp eller andra serverleverantörer. Att man överväger saker och problem och inte ger dem något, utan låter dem sköta sig själva. kan skriva banmeddelandet snyggt och kortfattat så att rpar lär sig enligt sitt förbud.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en server keeper för att hjälpa till att utveckla rp Jag vill hjälpa människor att utveckla sin rp och inte lalla jag vill utveckla unive och om du hjälper icke-medlemmar om de inte kan reglerna ska du berätta för dem hur man skriver ooc read reglerna ungefär som jag gör mitt bästa för att hålla rp bättre om du upptäcker att de är nya för rp bör du lära dem att inte förbjuda eller slå dem om de gör ett misstag, be personalen att observera dem för att förbättra deras rp om det är värre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man t.ex. överanvänder sina perms som t.ex. att man revva sig själv eller sina kompisar utan någon anledning, alltså att man revvar dom bara för dom är skadad och inte har några plåster. Det kan också vara att man t.ex. ska banna en kille så är det sin kompis så då skiter man i att banna utan man bara kör vidare. Det kan också förekomma Sv Abuse i kriminella scenarion som t.ex. att man revva när man dör så man inte förlorar scenariot. Man kan också använda sig av Toggleid för att se vart folk är som man inte skulle kunna göra utan Toggleid.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka