Nekad Alemannen1 | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

walvin1224

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Alvin

Vad heter du på discord? Walvin1224#4320

Hur gammal är du? 15 år. 2008

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive i ett halv år nu. Har cirka 60 timmar sammanlagt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har jobbat där i typ en vecka nu. Jag kommer vara där mycket vilket kommer att göra att jag kommer ha bra koll på staffet där. Jag vill också förbetra abrbet miljön för arbetarna. Min plan är att försöka anställa personer som kommer vara där mist 1 timma om dagen. Jag kommer vara ganska sträng med minst 7, 8 timmar i veckan. Jag hoppas att det här kommer göra att folk kommer kunna laga sina bilar nästan när som helst. Jag vill också medela att jag kommer vara hård med att betala när man laggar bil. Det är vikigt för företaget att känna pengar inte förlora som Mekonomen har gjort det sista

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Mekonomen i dryg en vecka. Jag har nog jobbat runt 5-6 timmar om dagarna. Ingen har klagat på mig vad jag vet. Det är vikigt för mig att en chef ska vara där ofta. Johan har jobbat hårt för att bli ska få erfaren. Det är ganska sjukt eftersom han bara jobbat i en vecka. Därför kan ni första att jag/johan. Kommer göra ett bra jobb

Hur ofta kommer du vara inne? Just nu har jag nog jobbat i snitt runt i fredags jobbade jag runt 6 timmar i lördags runt samma. I fredag 4 timmar. Idag 2-3 timmar(pga har skola, lov om 2 dagar) så runt 4-6 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Asså ja men skulle bli besviken. Tycker att det är lågt av en människa att sjunka så lågt för ett chef jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, har provat någon annan men tycker att det är tråkigt eftersom det känns bara inte rätt. (Detta hände under en period jag inte kunde komma in)

Har du läst våra Regler? Ja, kan reglerna hyfsat. Med det menar jag att jag inte kan rubbla upp men försår att jag inte får göra några av dem sakerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka