Dubbelpost albinj3 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albinj3

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: albinj3

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037953239/

Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? Terroristen#2946

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2004

Berätta om din karaktär. josef växte upp med en fattig pappa som knarkade och när han var 7år så kom det in 2 männ i hans hus och dödade hans pappa framför josefs ögon och josef blev kriminell för att leta upp dem dära personerna men han hittar inte dem och han letar än idag efter dem

Varför ska just du bli whitelistad? jag kan bidra med en bra RP och vill hjälpa communityt att växa och bli större

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker den verkar seriös och bra på många sätt och allt verkar skötas bra på servern

Hur många timmar har du på FiveM? på mitt main konto har jag runt 260-300 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag har hört mycket bra om servern och mina vänner spelar på den och ni har bra scripts och ingame är det bra service osv.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har RPat på flera olika servrar men vill gå över till denna

Förklara gärna på vilket sätt du kommer att "bidra med en bra RP" samt hur du kommer att "hjälpa communityt". Utveckla även en del under "berätta om din karaktär", låt fantasin flyta på!

Dessa punkter är de som behöver jobbas på, annars ser det bra ut!

Mvh,
AprimoX

Du måste utveckla dina svar. Lägg mer tid på den ;)

Med vänlig hälsning, Edde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka