Nekad Albin1234 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin1234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin 14år

Vad är ditt discord namn? albin5227

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Hansson han har haft en bra uppväxt med mycket vänner och en bra familj. I skolan var han duktig med nästan alla ämnen men han hade det lite svårt för matten, Han blev inte mobbad av någon då han var en av de populära i klassen och han skulle inte kunna mobba någon annan. Han stora dröm är att bli som sin pappa och starta eget företag. Eriks mamma är en trevlig kvinna som gillar att baka bullar och att vara ute i naturen, hon jobbar på den lokala butiken. Erik drömmer om att starta ett eget företag när han är runt 27 år. Erik har hen Svensk barkund och han är genuint snäll mot mot hans nära och kära, han tycker att det är kul att träffa nya människor och skaffa nya vänner. En stor anledning till att Erik vill starta eget företag är för att han vill träffa nya människor och leva ett socialt liv. På fritiden gillar Erik att ta det lugnt och titta på film/serie eller att spendera tid med sina vänner och familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en unik social rp. Jag kommer även kunna bidra med många roliga scenarion som kommer vara rolig får båda parter om det är två med i scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska välja situationer som du har en större skans i och det ska gynna Roll spelet istället. T.ex. Att om man ska storma ett gäng så ska man inte göra det med vapen som man vet är mycket bättre än deras så att man ska kunna storma in och skjuta ner dom lättare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm - Vehcle deathmatch och det är om man använder sitt fordon som ett vapen. Rdm - Randomdeath match och det är om man dödar någon utan motiv eller ett förliggande scenario. Power Gaming - Att man använder sig av omänskliga krafter. Nrl - Att om man dör så får man inte komma ihåg vad som har hänt. Meta Gaming - Att man använder sig av information som utanför spelet som T.ex. från discord osv. OOC - Att man pratar om saker som inte har med spelat att göra som T.ex. "Hoppa dc". Krim utan krim - Att du deltar i kriminella scenarion eller utför kriminella handlingar utan Krim rollen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fyra andra servers innan och jag har varit staff på två av dom och delägare/ägare på en av dom.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ganska bra erfarenhet inom fivem och rp och jag vill kunna visa det för er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka