Nekad albin jonsson | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shownidas

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo jonsson

Vad är ditt discord namn? verziii on top

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Berätta om din karaktär. albin jonsson är en kille som älskar poliser. han gillar hur dom jobbar och håller samhället tryggt och säkert. albin har själv växt upp med en pappa som var polis och har alltid sett upp till han. albin är 19 år och är jobblös. hans största intresse är fotboll och har alltid varit. han var väldigt lovande till hans knä pajade (otur). nu är han inriktad till att söka jobb, och polisen har han störst intresse för. men det finns ett problem, skolan. albin har inte riktigt gott klart skolan. redan i 8:an var han tvungen att hjälpa sin far som blev sjuk. så albin fick börja jobba för att få pengar. men det var inget vanligt jobb han hade, han sålde droger. på kvällarna gick han ut och sålde till folk som han hade kontakt med genom insta. hans far som var en gammal polis visste inte om detta. men hur ska det gå för albin, klarar han sig från den kriminella världen eller blir han fast?

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig och hög rp nivå. jag använder mig utav klipp program så jag kan klippa och visa om spelare förstör servern. jag kommer även hjälpa till med roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så att båda spelarna får ett roligt scenario även om det innebär att du förlorar på det. det ska vara verkligt och roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp, RDM är när du eller någon dödar dig utan någon giltig anledning. VDM är när någoon eller du använder ett fordon som vapen för att döda någon. METAGAMING är när man tar information utanför din karaktär och använder till dens fördel. VÄRNA OM SITT LIV är att du alltid ska låta nadra och dig själv att vara rädda om sitt liv. om du t.ex rånar någon måste dom ha ett sätt att ta sig därifrån levandes. POWERGAMING är att du spelar för makt och för att du alltid ska vinna scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, har spelat på fivem i cirka 8 månader.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har kört på unive innan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har inte tagit din intervju inom 48h.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka