Accepterad Albert karlssonen | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Albert karlssonen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? melleker

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albert Karlssonen som bor i ett dåligt område i Los Angeles. Han är 23 år gammal och kollar efter jobb men måste få medlemskap i Unive. Han har alltid levt i brott och hängt med dåliga förebilder sen liten, men hittat rätt person som har visat han vägen till medlemskap. Albert har en syster och 4 kusiner och en av kusinerna bor i Unive som heter Göran. När Albert var ung så dog båda hans föräldrar i en bilkrasch och Albert och hans syster var tvungen att flytta in hos Göran och hans familj.

Albert som levde ett liv i brott. Han hamnade ständigt i problem och hade ett långt rekord med arresteringar för småstölder och skadegörelse. Trots sina många chanser, kunde Albert helt enkelt inte vända sitt liv.

En dag greps Albert och dömdes till samhällstjänst som en del av sitt straff. Till en början var han förbittrad och arg över att behöva göra jobbet, men när han började interagera med människorna han hjälpte började något inom honom förändras.

Han träffade en snäll och medkännande kvinna vid namn Josefin som drev ett soppkök i staden han bodde i. Josefin såg något i Albert som han aldrig hade sett i sig själv: potential. Hon uppmuntrade honom att vända sitt liv och erbjöd honom ett jobb i soppköket. Tills han kunde stå på egna fötter.

Albert var först tveksam, men så småningom tog han en chans och tackade ja till jobbet. Det var inte lätt till en början, och han kämpade för att anpassa sig till ett liv med ansvar och hårt arbete. Men med Josefins vägledning och stöd började Albert sakta men säkert vända sitt liv.

Allt eftersom månaderna gick blev Albert en uppskattad medlem av samhället. Han var inte längre den oroliga unge man han en gång var, utan en respekterad och ansvarsfull samhällsmedlem. Han började till och med ta lektioner för att tjäna sin GED och skrev till slut på college.

År senare tog Albert examen i socialt arbete och ägnade sitt liv åt att hjälpa andra som kämpade som han en gång var. Han glömde aldrig den vänlighet och medkänsla som Josefin hade visat honom, och han lovade att betala det framåt genom att hjälpa andra att vända sina liv.

Alberts förvandling från kriminell till respekterad samhällsmedlem var inget annat än mirakulöst, och han var tacksam varje dag för den andra chansen som Josefin hade gett honom.

Eftersom han har varit kriminell i Los Angeles har han massor av dåliga rykten om sig själv därför så bestämde Albert sig att börja på nytt, han flyttade till Unive och försöker hitta nytt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är trevlig och kompetent. Jag kan regler vilket är bra för att vara medlem på servern. Jag vill bidra med att förbättra rollspelet finns. Jag vill också skaffa jobb vilket kommer förbättra servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att det ska bli så bra och rolig rp som möjligt. Man ska inte bli arg om man förlorar ett scenarion. Om jag är kriminell har ett dyrt vapen och jag blir skjuten i gängkrig och dem tar mitt dyra vapen kommer jag inte bli arg.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått serverns regler. Jag vet tillexempel Random Death Match som i förkortning heter RDM och det är tillexempel att någon random kommer fram till dig på torget o bara skjuter dig i huvudet o springer därifrån alltså att man dödar någon utan anledning. Sedan finns det FearRP som är att man ska rollspela som verkliga livet som någon håller en pistol mot ditt huvud ska du rollspela som du värnar om ditt liv du villl inte dö. (t.ex vara rädd o göra vad de säger.).

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat tidigare på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka