Accepterad Akillezzz | Ban Överklagan [ReaperNSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akillezzz

Aktiv Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
92
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199126692700/

Ditt Hex-ID: 11000014586435c (Hex)

Vad är din discord tagg? akillezzz

Vem var det som bannade dig? ReaperNSP

Bild på banmeddelande: reaper ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo! Eftersom jag begick då ett regelbrott i ett klipp men anledningen till det eller det som hände innan fanns ej i ban klippet!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja! Jag och några polare / gängmedlemmar har gängmöte i vårt gänghus och vi bara tar det lungt och fint sedan ska vi gå ut och åka lite så har en bil buggat på parkeringen den håller på och flyger runt på gården för en person hoppade in med krycka och den slutar inte bugga och då hade den redan hunnit döda 2 personer eftersom den flög in i dom så jag gör /report och ingen kommer efter 5 minuter och då tänkte jag att jag kunde hjälpa till så jag testar hoppa in i den bilen då slutar den bugga runt och då tänkte jag jag ska ställa denna på ett ställe där den inte kan bugga på folk först tänkte jag ställa den bara på gatan men då kan den ju bugga på andra och då får staffs mer arbete så jag kör den upp lite på en kulle för den inte skulle fucka för andra på servern för ingen staff svarade så tänkte att jag kunde hjälpa till sedan springer jag ner och ser en lila bil från ingenstans som står där nere och den kör sedan ifrån sen hoppar jag in i vita bmwn och åker in i huset igen och går in på gården och är med på mötet sedan får jag en ban och indragen kriminell.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo jag skulle säga att det var ju både och där eftersom jag då bara ville bara göra en god gärning för unive eftersom staffs uppenbarligen hade fullt upp med deras arbete och bilen höll på bugga sönder och den gick inte ställa in och den sickade ner 2 personer medvetslösa för den buggade in i dom och andra men dom tog bara skada så jag tänkte att om jag ställer den bara på bilvägen kommer den säkert flyga runt på vägen och bugga på någon annan med så det hjälper inte därav jag ställde den på kullen där den ej kan störa eller förstöra på servern för någon tills en staff löser det därav!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara gammla grejer när jag var ny och felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag skulle lämnat över ärendet till staffsen och låtit dom sköta det istället för att köra den någonstans eller på ett berg där den inte kan störa någon jag skulle bara igronera det och vänta tills en staff löser det då dom är till för det eller då flyttat ut den på gatan istället så den kan bugga sönder på någon annan än oss då det var väldigt jobbigt för vi satte mitt i ett gängmöte så sker detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit stor lärdom utav min ban har suttit och grubblat på denna bannen nu och försått mitt fel och lärt mig hur jag skall göra nästa gång så detta inte uppstår igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det vet jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka