Nekad AkilleZ | Ansökan till Servervakt [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

AkilleZ

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Akilles

Ange ditt födelsedatum 26 April 2004

Vad heter du på discord? AkilleZ#4299

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00 - 02:00 sedan händer det att jag börjar spela tidigare på dagen men är oftast upptagen.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Flera månader runt 4 nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kicka alla som inte följer reglerna, jag har varit mod förut så jag kan alla kommandon samt reglerna och när man ska kicka folk.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli server vakt eftersom att jag ser folk som kommer fram och börjar slå sönder varandra på gz och det är inte okej. T.ex har jag blivit slagen på torget runt 5 gånger för ingen anledning de senaste 2 dagarna. Jag skulle vilja hjälpa till för modsen eftersom att det är mindre scenarios och de ska inte behöva ta hand om sånna här saker eftersom att de måste vara på högre scenarios där det gäller om bans.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kicka dom som inte kan rp som t.ex snackar ooc ig, slås på gz, kör voy mitt på vägen, suntförnuft samt så filmar jag in hela tiden när jag spelar och om någon t.ex rdmar grovt så kommer jag kicka hen för rdm och sedan prata med en mod och visa klippet så att den blir bannad.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag är väldigt aktiv och känner till reglerna mycket väl och har allt för att vara en servervakt. Jag tycker att servervakt passar mig bättre än mod eftersom att jag inte har tiden och därför väljer jag att ansöka till servervakt istället.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag upplever att det är för många som inte följer reglerna på spawn punkter t.ex där mods inte ska behöva göra. Sedan ser jag folk som kör helt konstigt och absolut inte har någon rp förmånga alls, jag vill ta stopp på detta och hoppas att en kick lär dom en läxa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes! Jag kan /kick (id) sedan kan jag alla staff komandon som t.ex /noclip /sqlban (id) sqlbansearch (id) /goto (id) /bring (id) och sånna där kommandon.

Är du whitelistad på serven? Yes, det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Det var bara små saker för flera månader sen då jag började rp och blev bannad för t.ex ooc men har aldrig blivit bannad för samma sak så jag har lärt mig samt har jag inte blivit bannad i cirka 1 månad eftersom att jag har lärt mig rp nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka