Nekad AK🃏 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akyouknow

Medlem
Servervakt
Meddelanden
209
Reaction score
7
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199316130802/

Ditt Hex-ID: 110000150d0dbf2

Vad Àr din discord tagg? Arin42435

Vem var det som bannade dig? Först var det Ludde sen tror jag Philip gjorde den till en klacksko ban efter 2 mÄnader typ.

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2024-12-01 131202.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag Àr helt Àrlig nu Àr riktigt osÀker pÄ anledningen för min ban. Det kan vara massa olika anledningar men den anledningen jag tror jag Àr bannad för Àr att för jag gick över till Wombat RP vilket jag Ängrar extremt mycket. Har sett att andra spelare har fÄtt komma tillbaka och jag hoppas verkligen att jag kan fÄ en sista chans för sÄ som mÄnga sÀger, "Första gÄngen Àr det ett misstag och andra gÄngen Àr det ett problem".

Jag ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt vill verkligen bara komma tillbaka till mitt lojala och första community Unive.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihÄg jÀtte bra dÄ det nÀstan har gÄtt ett halvt Är tror jag. Men vad jag kommer ihÄg Àr att jag satt i Wombat DC efter att jag hade gÄtt över och dÄ var jag bannad överallt pÄ Unive.

Om jag gjorde nÄgot mer som ni vill ta upp sÀg gÀrna till jag Ängrar allt och vill be om ursÀkt för allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig eftersom att nÀr jag gick över visade jag att jag var olojal mot Unive vilket Àr fel. Man kan ju inte bara lÀmna sitt community och hoppas pÄ att man fÄr komma tillbaka men jag hoppas att jag fÄr en sista chans av Philip sÄ att jag kan komma tillbaka och göra rÀtt ifrÄn mig samt visa att jag Àlskar Unive och min lojalitet.

Jag förkĂ€nade denna bannen sĂ„ himla mycket och Ă€r sĂ„ hemskt besviken pĂ„ att jag svek Unive. Önska verkligen ibland att jag aldrig gjorde det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och hÀr Àr 2 st jag har valt:

Första var för bug abuse. Denna visste jag inte att det bröt mot reglerna eftersom att jag sÄg alla andra hoppa med cyckeeln för att fÄ den i högre fart men efter denna ban fick jag lÀra mig om hur viktigt det Àr att spela realistiskt och inte göra nÄgot för sin egna fördel. Efter den bannen gjorde jag aldrig nÄgot orealistiskt igen och försökte mitt bÀsta att spela för motpartnerns vinsst.

Andra bannen blev jag bannad ev Philip320. Han bannade mig för powergaming och det var inte heller min avsikt dÄ att göra fel. Jag hade en bil med hydralik och offroad ljul och körde upp för en kulle men i efterhand nÀr jag fick det förklarad för mig varför jag blev bannad förstog jag att det var orealistiskt hur som helsy och att jag powergama eftersom att bilen var sjÀlv ej skapad för offroading frÄn hela början.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar och visat mig lojalitet medans alla andra olojala spelare lÀmnade.

Jag hade kunnat sprida ordet och förklarat för andra ocksÄ att stanna kvar och ej lÀmna.

Jag hade helt enkelt stannat med vÄrat community.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag har lÀrt mig att lojalitet till sitt community Àr jÀtte viktigt.

Om jag blir unbannad ska jag hÄlla mig sÄ lÄngt borta frÄn andra servers som möjligt och det lovar jag.

Jag kommer lÀgga Unive i varenda biograf jag har pÄ min discord villket jag redan gjort.

Om ni vill kan ni sitta med mig pÄ DC och diskutera samt stÀlla mig frÄgor om ni kÀnner att ni behöver se mer eller fÄ höra mer information frÄn mig.

SnÀlla unbanna mig ge, mig en sista chans.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast Àndrad:
Har mÀrkt att det Àr jÀtte mÄnga som fÄtt komma tillbaka till och med dem som var med och styrde i Wombat snÀlla ge mig en till chans. Har mognat jÀtte mycket sen sist tro mig. Det Àr mycket som Àndrats med mig pÄ ett halvt Är.

Jag lovar att jag aldrig gör om nÄgot fel. Ni kan vara extra hÄrda nÀr det kommer till mig gör jag minsta lilla regelbrott framöver kan ni ge mig grövre konsekvenser Àn alla andra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka