Accepterad Ajroumi | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajroumi

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441674534/

Ditt Hex-ID: steam:1100001584c8126

Vad är din discord tagg? ajroumi

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-29 213447.pngScreenshot 2025-07-29 215310.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen medverkade i doxxing på något sätt? Det var en server som jag var med i sen låååångt tidigare men inte var aktiv på, på något sätt alls. Jag var utomlands och Toris samt Hapyxz skriver till mig om det från ingenstans, jag svarar som ni kan se på bilden ovanför att jag inte bryr mig om servern, jag skrev allt på mobilen då jag var utomlands och lämnade servern DIREKT då jag hällre är på unive med vänner. Jag kände INGEN på servern och var bara med i den sen tidigare, Toris svarade mig och sa att det är lugnt och att vi släpper det. Kom nyss hem till datorn och såg att jag är permanent bannad för doxxing när jag skrev med Toris och hon sa att vi släpper det för jag lämnade den servern direkt hon nämnde det att folk doxxar där o sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Chillade utomlands och kom hem till att vara permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban då jag inte visste n ågonting om det och fick reda på det genom min vän och Toris exakt samma tid, så fort hon skrev det till mig så lämnade jag den servern direkt då jag INTE vill vara med i en doxxande server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det mesta är om rp från tidigare då jag inte visste hur man rpade för att unive var min första server. Jag har lärt mig väl utav dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting, jag lämnade så fort Toris nämnde det och hon sa att det var lugnt och att vi släpper det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag gjorde inte direkt någonting fel eftersom jag inte visste att sånt förekom på den servern för jag var aldrig aktiv på den servern och Toris nämnde det, då var det första gången jag fick reda på det och lämnade direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka