Ajdin23
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149995781/
Ditt Hex-ID: steam:110000146e9d705
Vad är din discord tagg? ajdin.23
Vem var det som bannade dig? Philip320
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa N-ordet
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tjafsa med en kille och sa N-ordet då jag är svart och trodde det inte var värsta grejen att säga det för jag är ny.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag visste inte
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag blev bannad för flera år sen men minns inte för vad jag har vart inne på några enstaka tillfällen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt N-ordet det var fel.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag måste tänka på reglerna. Jag har läst de och lärt mig den.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:110000146e9d705
Vad är din discord tagg? ajdin.23
Vem var det som bannade dig? Philip320
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa N-ordet
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tjafsa med en kille och sa N-ordet då jag är svart och trodde det inte var värsta grejen att säga det för jag är ny.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag visste inte
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag blev bannad för flera år sen men minns inte för vad jag har vart inne på några enstaka tillfällen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt N-ordet det var fel.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag måste tänka på reglerna. Jag har läst de och lärt mig den.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja