Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198069715649/
Vad är ditt namn i verkligheten? Anäs
Vad är ditt discord namn? aiines#8764
Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 1990
Berätta om din karaktär. Jag är av en lagspelartyp, gillar att ha roligt med andra och bjuda på mig själv. Skulle vilja påstå att jag är ganska så generös och hjälpsam. Har studerat ett tag och är inne i mitt andra kandidat. Har en idrottsbakgrund men har lagt det på hyllan pga ålder, har sett att folk kör RP på twitch och blev sugen på att pröva detta.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? till att börja med kan jag bidra med humor och även dela med mig min erfarenhet från människor jag har mött i mitt jobb. Jag tror att jag kan ha nytta med erfarenheten som jag har till en mer realistisk RP. Skulle det vara så att får möjligheten till att avancera så kan jag bidra med struktur och sammanhållning.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har inte super bra koll på alla RP servrar i GTA men utifrån mina kunskaper så verkar det som att ni har en av dom bättre communityn här.
Hur hittade du Unive? Genom track server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och träffa nya människor.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polischef !
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Anäs
Vad är ditt discord namn? aiines#8764
Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 1990
Berätta om din karaktär. Jag är av en lagspelartyp, gillar att ha roligt med andra och bjuda på mig själv. Skulle vilja påstå att jag är ganska så generös och hjälpsam. Har studerat ett tag och är inne i mitt andra kandidat. Har en idrottsbakgrund men har lagt det på hyllan pga ålder, har sett att folk kör RP på twitch och blev sugen på att pröva detta.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? till att börja med kan jag bidra med humor och även dela med mig min erfarenhet från människor jag har mött i mitt jobb. Jag tror att jag kan ha nytta med erfarenheten som jag har till en mer realistisk RP. Skulle det vara så att får möjligheten till att avancera så kan jag bidra med struktur och sammanhållning.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har inte super bra koll på alla RP servrar i GTA men utifrån mina kunskaper så verkar det som att ni har en av dom bättre communityn här.
Hur hittade du Unive? Genom track server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och träffa nya människor.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polischef !
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.